henriksson

Direktlänk till inlägg 28 mars 2011

Längtar till vår helg på tu man hand

Av henrikssonn - 28 mars 2011 13:29

Ja.

Det kommer bli helt underbart. Jag och min kära sambo har varit tillsammans i snart 2 år och bara varit på restaurang en gång, de va när vi shoppade baby grejer påstan och skulle äta nånstans. Så nu gör vi en helg planderad tillsammans. Kommer att bli fantastiskt.

Barnvakt Bokad: Check

Lilleman ska få åka till mormor på förmiddan/mitt i dan på lördag. Vi åker in till stan och köper oss en grill. Grillsäsong snart och vi ha ingen, hade inte ifjol heller. Men nu ska vi ordna det. Sen blir det in mitt i stan och checka in på hotell. Vi ska bowla lite och sen tillbaka till hotellet. Min kära kusin har ordnat så att på hotellet ska vi få bli make-up:ade och stylade av proffs. Sen ska dem ta 160 bilder på oss var och ca 100 tillsammans. Vi ska få kika på dem och köpa några om vi vill. Hela styling grejen och fotografen blir gratis för oss just för min underbara kusin ordnade det åt oss. Komma bli fantastiskt kul. Så direkt efter det så går vi ut på restaurang (fin sådann) och äter gott tillpiffade. Sen får vi se vart resten av kvällen tar vägen.

Hotel Bokat: Check

Middag bokad: Check

 

Det här kommer bli en underbar helg som jag komma minnas länge. Hoppas på fina foton så kan vi skaffa några och hänga upp på väggen.

 

Vill inte planera för mycket bara, vi ska ju ta de lugnt och i egen takt. Men lite att se fram emot som är inbokat är inte helt fel det heller. Hoppas också att karln min kan klara av kameran. Han avskyr att bli fotad. Men jag tror attt när de är ordentligt utbildat folk och oss tillsammans så blir han gladare när de blir fina resultat. Klart de inte blir lika med min digitalkamera som bara knäpps hej vilt med. Jag har ingen utbildning eller kunskap mer än de som finns på min canon.


Och fin restaurang, god mat.. Bar han & Jag. Underbart.

Jag älskar honom. Vår familj och allt vi har tillsammans.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av henrikssonn - 24 mars 2012 21:04

Här är en länk till aftonbladet till att börja med: http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/elisabethoglund/article14509292.ab   Om ni inte orkar läsa den kan jag säga att kvinnan som blev huggen med en machete av sin pojkvän blev dömd ti...

Av henrikssonn - 23 mars 2012 15:38

Ah, visst är det inte helt underbart att det äntligen kommer ett rockabilly band som spelar bra. Syns att dem verkligen har roligt på scen och det är väl en sak som jag personligen känner påverkar mycket i ett framträdande. Ser jag en artist som in...

Av henrikssonn - 21 mars 2012 13:41

ja, i torsdags så ringde lillebror och ville att jag skulle hämta honom i stan, blev en 20 mils resa t.o.r och nu idag for han. Mamma min kom ner igår och sov över så hon tog med sig brodern till sig. Vi ha mest spelat datorspel och slappat på dagarn...

Av henrikssonn - 8 mars 2012 10:12

Den här nyheten kom till mig i morse. Jag börjar med att länka till filmen som är kanppt en halvtimme lång.   http://www.youtube.com/watch?v=Y4MnpzG5Sqc   Den bör ses av alla! Det handlar om en man i afrika som heter Joseph Kony och han har u...

Av henrikssonn - 7 mars 2012 08:03

Nu är morgonen här igen. Läste ut boken igår btw och den blev faktistk lite mer intressant efter en stund, ungefär halvvägs in i boken så blev den ganska bra faktiskt. Nu ska jag bara göra tre frågeställningar som kan kopplas till lärandemålen och sa...

Ovido - Quiz & Flashcards